Általános szerződési feltételek

Jelen általános szerződési feltételek ("Általános Szerződési Feltételek") szabályozzák Önt, mint vásárlót, valamint minket, mint eladót megillető jogokat és kötelezettségeket a fineenergy.hu weboldalon található E-shopon keresztül létrejött szerződéses jogviszony keretében. .

Az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden információt a személyes adatok kezelésének alapelvei tartalmaznak, amelyek a fineenergy.hu weboldalon találhatók.

Mint bizonyára tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távoli kommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a mi és az Ön fizikai jelenléte nélkül egyezzünk meg.

Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az E-áruházunkban történő vásárlás során közösen megállapodtunk, akkor ez a megállapodás elsőbbséget élvez jelen Általános Szerződési Feltételekkel szemben.

1. Néhány meghatározás

1.1. Az ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Árukért fizet;

1.2. A szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás árát is;

1.3. A teljes ár az Ár és a Szállítási Ár összege;

1.4. Az áfa a hatályos jogszabályok szerint általános forgalmi adó;

1.5. Az E-shop egy általunk a fineenergy.hu címen üzemeltetett online áruház , ahol az Áruk vásárlása történik;

1.6. A számla az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint a teljes árra kiállított adóbizonylat;

1.7. Mi a FINE ENERGY s.r.o. cég vagyunk, amelynek székhelye: Vihorlatská 40, 040 01 Kassa - Északi körzet, azonosítószám: 53 716 922, bejegyezve az I. Kassai Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe, szakasz: Sro, betétsz. 51486/V], email: info@fineenergy.sk, telefonszám 00421 905 904 222, a törvény szerint eladó;

1.8. A megrendelés az Ön visszavonhatatlan javaslata áruvásárlási szerződés megkötésére velünk;

1.9. Az áruk mindent tartalmaznak, amit E-shopunkban megvásárolhat;

1.10. Ön az E-shopunkban vásárló személy, akire a törvény vevőként hivatkozik;

1.11. A szerződés az E-shopon keresztül, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.

2. Általános rendelkezések és utasítás

2.1. Áruk vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges.

2.2. Áruk vásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Ezért az áru megrendelésekor megadott információkat helyesnek és valósnak tekintjük.

3. A szerződés megkötése

3.1. Velünk a szerződés csak szlovák nyelven köthető.

3.2. A szerződés távolról, az E-shopon keresztül jön létre, miközben Ön fizeti a kommunikációs eszközök távoli használatának költségeit. Ezek a költségek azonban semmiben sem térnek el attól az alapdíjtól, amelyet Ön ezen erőforrások használatáért (vagyis különösen az internet-hozzáférésért) fizet, így nem kell számolnia a Teljes Áron felüli további költségekkel. . A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul a távoli kommunikációs eszközök használatához.

3.3. Ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, szükséges, hogy az e-shopban rendelési tervezetet készítsen. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

  1. Tájékoztatás a megvásárolt Árukról (az E-shopban a „Kosárba tesz” gombbal jelzi a megvásárolni kívánt árut);
  2. Tájékoztatás az Árról, Szállítási Árról, ÁFA-ról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áru szállításának szükséges módjáról; ezek az adatok a Megrendelés tervezetének elkészítése részeként kerülnek megadásra az E-shop felhasználói környezetében, míg az Ár, Szállítási Ár, ÁFA és Teljes ár információ a kiválasztott áruk alapján automatikusan. Ön által és a kézbesítés módja;
  3. Az Ön azonosító adatai, amelyeket az áruk kiszállításához használtunk, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím tekintetében;

3.4. A Megbízási tervezet elkészítése során lehetősége van az adatok módosítására, ellenőrzésére a megalkotás időpontjáig. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrehozza a rendelést. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy ismeri és elfogadja jelen Feltételeket, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül.

3.5. Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután az megérkezett hozzánk a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Szerződés elválaszthatatlan részét képezik a megrendelés napján hatályos feltételek.

3.6. Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ez főként olyan helyzetekre vonatkozik, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú árut rendel. Az E-shopban található termékek maximális darabszámáról azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt, így ez nem érheti meglepetést. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.

3.7. Abban az esetben, ha az E-shopban vagy a Rendelési tervezetben nyilvánvalóan hibás Ár szerepel, főként technikai hiba miatt, akkor nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek még akkor sem, ha visszaigazolást kapott a megrendelésről. , így a Szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk a megkötött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a más eladóknál megszokott árnak, vagy hiányzik, vagy van benne egy plusz számjegy.

3.8. A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.

3.9. Bizonyos esetekben engedményt adunk az Áruk vásárlásához. A kedvezmény biztosításához szükséges, hogy a Megrendelés-tervezet részeként az előre meghatározott rovatban kitöltse a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha így tesz, az Árut kedvezményesen biztosítjuk Önnek.

4. Ár- és fizetési feltételek, tulajdonosi jogok fenntartása

4.1. Az ár mindig az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és a Szerződésben szerepel. Az E-shopon belül az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként a szállítási ár, vagy az ingyenes szállítás feltételei is feltüntetésre kerülnek.

4.2. A teljes ár ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a külön jogszabályi előírások által megállapított díjat.

4.3. A Teljes Ár kifizetését a Szerződés megkötése után, illetve az Áru átadása előtt kérjük Öntől. A teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki:

  1. Banki átutalás. Fizetési információkat a Megrendelés visszaigazolásaként küldünk Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a végösszeg a megrendeléstől számított 3 napon belül esedékes.
  2. Személyes átvételkor készpénzben. Lehetőség van az Áruk készpénzes fizetésére telephelyünkön történő átvétel esetén. Személyes átvételkor készpénzes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.

4.4. A számla a Teljes ár kifizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és a Megrendelésben megadott e-mail címére kerül megküldésre. A számla fizikailag is csatolva lesz az Áruhoz.

4.5. Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha kifizette a teljes árat és átvette az árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a végösszeg kifizetése számlánkon történő jóváírással történik, egyéb esetekben a fizetéskor.

5. Áruk leszállítása, a véletlen megsemmisülés és a vásárlás tárgya véletlen megromlása kockázatának áthárítása

5.1. Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, miközben Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  1. Személyes átvétel telephelyünkön
  2. Szállítás a FINE ENERGY s.r.o.-n keresztül

5.2. Az árut csak a Szlovák Köztársaságon belül lehet kiszállítani.

5.3. Kötelesek vagyunk az árut haladéktalanul, de legkésőbb a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül Önnek kiszállítani. A Szerződés teljesítése során olyan tények fordulhatnak elő, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk szállítási dátumát. A megrendelt Áruk szállítási időpontjának változásáról és új várható szállítási időpontjáról haladéktalanul e-mailben értesítjük, ez a Szerződéstől való elállási jogát nem érinti. Az Áruk szállításának új időpontjáról szóló értesítésünk része az Önhöz intézett kérésünk is, hogy jelezze, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruk új időpontban történő kiszállításához. A telephelyen történő személyes átvétel esetén az Áruk átvételének lehetőségéről az info@fineenergy.sk címen mindig tájékoztatjuk .

5.4. Az Áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén erről haladéktalanul értesíteni a fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomag megsérül, ami jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni.

5.5. Az árut a megbeszélt helyen és időben köteles átvenni. Amennyiben nem az előző mondat szerint veszi át az árut, e-mailben értesítjük, hogy hol tudja átvenni, ideértve az átvétel határidejét is, vagy az árut újra kézbesítjük. az áru átvételének tervezett időpontjától számított legkésőbb 14 napon belül elküldött írásbeli kérelmét, amellyel Ön vállalja, hogy az Áru újraszállításával kapcsolatos valamennyi költséget megtéríti számunkra. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételi kötelezettségét, kivéve a Ptk. A jelen Feltételek 6.4. pontja szerint ez nem jelenti az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől való elállást. Amennyiben Ön a póthatáridőn belül sem veszi át az Árut, jogunkban áll elállni a Szerződéstől az Ön lényeges szerződésszegése miatt. Ha a kérdéses jog gyakorlása mellett döntünk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a keletkezett kár megtérítésére való jogot az Áru leszállításának megkísérlésének tényleges költségeinek mértékében, vagy bármely egyéb kártérítési igényt, ha az felmerül.

5.6. Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az Árut ismételten vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon kézbesítik, akkor az Ön kötelessége megtéríteni Nekünk az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és azok az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek.

5.7. Az áru sérülésének kockázata az átvétel pillanatában Önre száll át. Abban az esetben, ha Ön az Árut nem veszi át, kivéve a Ptk. A jelen Feltételek 5.4. pontja szerint az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége nyílt átvenni, de az Ön részéről fennálló okok miatt nem vette át. Az Áruk véletlen megsemmisülése és véletlen minőségromlása kockázatának áthárítása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.

6. Garancia, reklamáció és szerviz

6.1. Az eladó az eladott árukra az általánosan kötelező érvényű jogszabályoknak megfelelően garanciát vállal. Ha az adott árura nincs másképp megadva, minden márkájú árura 24 hónap a jótállási idő. A jótállási idő az áru átvételének napján kezdődik az eladótól személyes átvételkor, vagy a szállítótól a szállítólevél vevő általi visszaigazolásával.

6.2. A garancia csak az eladó, vagy az általa felhatalmazott cég, vagy az adott készülék beüzemelésére képesített más szakember által szakszerűen telepített készülékekre vonatkozik.

6.3. Az áru beszerelésére illetékes személy (cég) az SZČO vagy a cég olyan munkavállalója, aki legalább középfokú villamosmérnöki szakirányú végzettséget szerzett, képzési bizonyítvánnyal. Hozzáértő személy köteles betartani a gyártó adott készülékre vonatkozó műszaki előírása szerinti összeszerelési eljárást.

6.4. A Vevő köteles az áru összeszereléséért felelős személy bélyegzőjével és aláírásával megerősített kitöltött és visszaigazolt jótállási jegyet az eladónak a beszereléstől számított 3 napon belül megküldeni. Az eladó a jótállási jegyet az áru átadásával egyidejűleg átadja a vevőnek.

6.5. Abban az esetben, ha a készüléket az eladótól eltérő cég vagy személy telepíti, a reklamáció helye minden esetben az eladó telephelye.

6.6. Ha a vevő a garanciális feltételeket teljesítette, az eladó köteles a készüléket indokolatlan késedelem nélkül megjavítani. Abban az esetben, ha az eladó nagyobb mértékű hibát észlel, és a készüléket javíthatatlannak tartja, köteles ugyanazt a készüléket, vagy az eladóval való megegyezés alapján azonos értékjellemzőkkel rendelkező készüléket a vevő rendelkezésére bocsátani.

6.7. A reklamáció szakszerű feldolgozása után az üzlet munkatársai felkérik a vásárlót a javított áru átvételére. Ha az árut javításra szállítószolgálat küldte, akkor azt telefonos egyeztetés után visszaküldjük a vevő címére. Amennyiben megállapítást nyer, hogy a reklamáció megalapozatlan (a hibát nem rendeltetésszerű használat vagy hibás kezelés okozta, stb.), az eladó az ezzel kapcsolatosan felmerülő összes költséget a vevőre terheli. A vevő köteles ezeket a költségeket haladéktalanul, de legkésőbb a reklamációs eljárás befejezését követő 14 napon belül megfizetni. A felmerült költségek megfizetése nélkül a reklamáció tárgyát képező árut nem adjuk ki a vásárlónak. Az eladó üzletének honlapján feltüntetett, pontatlan fotók miatt az árura panaszra nincs lehetőség.

6.8. A reklamáció során minden esetben igazolni kell az adásvételi szerződés létrejöttét, lehetőleg a vásárlást igazoló bizonylat - számla, jótállási jegy, valamint a termék hibájának részletes leírása - bemutatásával. Ha a készülék üzembe helyezése óta több mint tizenkét hónap telt el, akkor a szervizellenőrzést is be kell mutatni. Ha a hiba nem jelentkezik tartósan, akkor egyértelműen meg kell határozni, hogy milyen körülmények között fordul elő. A reklamált árunak teljesnek kell lennie, azaz tartalmaznia kell minden kézikönyvet, egyéb lehetséges tartozékot és hasonlókat, lehetőség szerint az eredeti csomagolásba csomagolva is. A jótállási időszak kezdetének meghatározásakor az eladó a nyilvántartásait (visszaigazolt szállítólevél) használja fel.

6.9. A jótállás a termékek gyártási hibájára, vagy egyéb olyan hibára vonatkozik, amelyet nem szakszerűtlen összeszerelés vagy más szakszerűtlen üzembe helyezés, szakszerűtlen vagy gondatlan kezelés, a termék rendeltetésének vagy használati utasításának nem megfelelő használata, mechanikai sérülés vagy kopás, természeti katasztrófa, pl. villámcsapás vagy egyéb légköri kisülés, tűz vagy víz, vagy egyéb nem szabványos jelenségek, például túlfeszültség az elosztóhálózatban. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a reklamációt figyelmen kívül hagyja abban az esetben, ha a gyártó vagy az általa felhatalmazott szakszerviz bizonyítja, hogy a vevő a gyártói plomba eltávolítása után manipulálta a terméket, vagy az árun mechanikai sérülés keletkezett.

6.10. A készülékre vonatkozó ingyenes jótállási idő lejár, ha a fenti feltételek nem teljesülnek, és akkor is, ha a készüléket évente legalább egyszer nem karbantartotta megfelelő szerviz.

7. A szerződéstől való elállás

7.1. A Szerződéstől való elállás, azaz a közöttünk és Ön között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése annak kezdetétől fogva történhet a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módokon, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel. megállapított.

7.2. Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az üzleti tevékenysége körén kívül árut vásárol, jogában áll indoklás nélkül elállni a Szerződéstől az Áru átadásától számított 14 napon belül, az Átv. törvény 7. §-a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben. Abban az esetben, ha olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru, vagy az Áruk több részének leszállítása, ez az időszak csak az Áru utolsó részének leszállításának napjával kezdődik, és az az eset, hogy olyan Szerződést kötöttünk, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, az első szállítás kézbesítésének napjával kezdődik. A Szerződéstől bármilyen igazolható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben az azonosító adataink között feltüntetett címeinkre). Az elálláshoz felhasználhatja az általunk biztosított nyomtatványmintát is, amely a 1. sz. 2 Feltételek.

7.3. Ön azonban fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől olyan esetekben, amikor a Szerződés tárgya:

  1. olyan Áru értékesítése, amelynek Ára a pénzpiaci ármozgásoktól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amely a Szerződéstől való elállási idő lejárta során fordulhat elő;
  2. olyan szeszes italok értékesítése, amelyek áráról a Szerződés megkötésekor állapodtak meg, míg szállításuk legkorábban 30 nappal később történhet, és ára a piaci ármozgástól függ, amit nem tudunk befolyás;
  3. olyan áruk értékesítése, amelyek az Ön speciális igényei szerint készültek, és amelyeket egyedileg az Ön számára készítettek, vagy olyan áruk, amelyeket kifejezetten egy fogyasztónak szántak;
  4. olyan Áruk értékesítése, amelyek gyorsan romlanak vagy romlanak, és olyan Áruk, amelyek a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredtek egy másikkal;
  5. olyan védőcsomagolásba zárt Áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült;
  6. védőcsomagolásban árusított hangfelvétel, képfelvétel, audiovizuális felvétel vagy számítógépes szoftver értékesítése, ha az eredeti csomagolást megsértették;
  7. időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését;
  8. elektronikus tartalom szolgáltatása, ha az nem fizikai adathordozón, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával került átadásra az elállási határidő lejárta előtt, és tájékoztattuk, hogy Ön nem jogosult elállni a Szerződéstől.

7.4. szerinti elállási határidő. 7.2 A feltétel fennállónak minősül, ha annak során értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

7.5. A Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállás hatályba lépésétől számított 14 napon belül visszautaljuk arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy a Szerződéstől való elállásnál választott számlára. Az összeget azonban nem térítjük vissza, mielőtt az Árut sértetlenül visszaküldi nekünk a komplett tartozékokkal, vásárlást igazoló bizonylattal, jótállási jegygel Kérjük, hogy az Árut tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt juttassa vissza hozzánk.

7.6. szerinti Szerződéstől való elállás esetén a Kbt. 7.2 Feltételek Ön köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni Nekünk vagy az általunk az Áruk átvételére meghatalmazott személynek, miközben Ön viseli az Áru részünkre való visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha beleegyezünk abba, hogy az Árukat személyesen vagy egy általunk meghatalmazott személyen keresztül vegyük át. A határidő megmarad, ha az Árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. Másrészt Ön jogosult arra, hogy visszatérítsük Önnek a szállítás árát, de csak abban az összegben, amely megfelel az áruk legolcsóbb szállítási módjának, amelyet az Áru kiszállítására ajánlottunk.

7.7. Ön felel a károkért abban az esetben, ha az Áruk megsérülnek abból adódóan, hogy Ön a természetére és tulajdonságaira tekintettel a kezeléséhez szükségestől eltérő módon kezelte. Ebben az esetben az okozott kárról az áru visszajuttatását követően számlázunk Önnek és a számlázott összeg esedékessége 14 nap.

7.8. Jogosultunk elállni a Szerződéstől a készletek kifogyása, az Áru elérhetetlensége, vagy ha a Szerződésben vállalt Áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította a gyártást, vagy olyan súlyos változtatásokat eszközölt, amelyek lehetetlenné tették teljesíteni a Szerződésből eredő kötelezettségeinket, vagy vis maior okok miatt, vagy ha minden tőlünk méltányosan megkövetelhető erőfeszítésünk igénybevétele mellett sem tudjuk az árut a jelen Feltételek által meghatározott határidőn belül eljuttatni Önhöz. Ezekben az esetekben kötelesek vagyunk erről Önt szükségtelen késedelem nélkül tájékoztatni, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszaküldeni Önnek az Áru már kifizetett teljes árát. Az áruért kifizetett teljes árat ugyanúgy visszaküldjük Önnek, ahogyan a teljes árat kifizette, ez azonban nem érinti azt a jogot, hogy más visszatérítési módban állapodjunk meg Önnel, ha nem számítunk fel további díjat. ezzel kapcsolatban.

7.9. Jogosultunk elállni a Szerződéstől akkor is, ha Ön az Árut átvételi kötelezettségének napjától számított 5 munkanapon belül nem vette át.

8. Kezdeményezések, panaszok benyújtása

8.1. Fogyasztóként javaslatait, panaszait írásban, e-mailben teheti meg: info@fineenergy.sk .

8.2. A kezdeményezés, panasz elbírálásáról az Ön e-mail címére küldött e-mailben értesítjük.

8.3. A felügyeleti szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI), SOI Felügyelőség Kassa régióban, székhelye: Vrátna 3, 040 01 Kassa, tel. nem. 055/622 76 55.

8.4. Ha nem elégedett kérésének vagy panaszának kezelésével, a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov- weboldalon elérhető platformon keresztül elektronikusan is benyújthat ellenőrzési kérelmet. a-ziadosti/Podajte - podnet.soi .

9. A fogyasztókkal fennálló viták alternatív megoldása

9.1. Önnek joga van helyreigazítási kérelmével fordulni hozzánk az info@fineenergy.sk e-mail címre küldött e-mailben , ha nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, vagy úgy gondolja, hogy megsértettük jogait. . Amennyiben kérelmére nemleges választ adunk, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, Önnek jogában áll javaslatot tenni az alternatív vitarendezés kezdeményezésére az alternatív vitarendezési szervezetnél (a továbbiakban: Alany) számú törvényhez. 391/2015. módosított fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről (a továbbiakban: alternatív vitarendezési törvény).

9.2. A jogalanyok az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. §-a szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek, és listájuk a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján jelenik meg. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

9.3. Javaslatot az alternatív vitarendezési törvény 12. §-ában meghatározott módon lehet benyújtani.

9.4. Ezen túlmenően Önnek jogában áll peren kívüli vitarendezést kezdeményezni a https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 weboldalon elérhető OVR-platformon keresztül , vagy https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .

10. Záró rendelkezések

10.1. Minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesítünk. E-mail címünk az Azonosító adataink alatt található. A levelezést a Szerződésben, a Felhasználói fiókban megadott e-mail címére, vagy amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk, kézbesítjük.

10.2. A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Jogunk van azonban a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak azokat a Szerződéseket, amelyek a változás hatálybalépése után jönnek létre. A változásról legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt tájékoztatást küldünk e-mail címére. Ha a rendszeres és ismételt áruszállításra kötött szerződés megszűnéséről szóló értesítés elküldésétől számított 14 napon belül nem kapjuk meg Öntől az új feltételeket, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a következő kézbesítéskor érvényesek. Áruk a változás hatálybalépését követően. A felmondási idő 2 hónap.

10.3. Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért. , és ha ez a feltétel 10 napnál tovább tart, akkor nekünk és Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.

10.4. Az Általános Szerződési Feltételek melléklete tartalmazza a reklamációhoz és a szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványmintát .

10.5. A szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk nálunk, de az Ön számára nem érhető el. Ön azonban mindig e-mailben kapja meg a jelen Feltételeket és Megrendelés-visszaigazolásokat a Megrendelés összefoglalójával együtt, így a Szerződéshez együttműködésünk nélkül is mindig hozzáférhet. Javasoljuk, hogy mindig őrizze meg a Megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.

10.6. Tevékenységünkre nem vonatkoznak a 3. § (2) bekezdése szerinti magatartási kódexek. 1 levél törvény n) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

10.7. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023.05.01-én lépnek hatályba.

10.8. Az áru megvásárlásával a vevő elfogadja az eladó Általános Szerződési Feltételeit.